, , , ,

Poznajemy nowe trendy - donice APPO

22:35


Po kilku dniach w biegu w końcu udało mi się znaleźć chwilę na nadrobienie zaległości. Zanim przystąpię do kolejnej koncepcji ogrodu, która do reszty mnie pochłonie, spieszę z postem. Chciałam podzielić się z Wami fotorelacją i wrażeniami z "Konferencji Design", która  odbyła się w minioną środę w Sopockim Sheratonie. O kolekcji APPO pots słyszałam wiele dobrego, widziałam też ich obłędny katalog, dlatego z radością przyjęłam zaproszenie od Agnieszki Durlik - autorki serii. Chciałam zobaczyć te cuda "na żywo". Na konferencji przedstawiono wybrane produkty z kolekcji: niekonwencjonalny bio stolik POLLI oraz kilka nowoczesnych donic do wnętrz ORBIT, KUBB, TUBBY oraz TOLL.
Donice APPO to naturalne materiały, klasyczna biel, proste, geometryczne bryły i jakość.



TUBBY - stolik, szafka i doniczka w jednym. Pomysłowo i funkcjonalnie.
 
W przerwie między wykładami goście, którzy tak licznie tu przybyli, mogli zapoznać się z ofertami producentów mebli, oświetlenia, ceramiki czy armatury sanitarnej. Ogromne zainteresowanie wzbudzała nowoczesna kolekcja APPO pots. Spójrzcie na zdjęcia, chyba nie muszę Was przekonywać, że Agnieszka to zdolna projektantka?. Jej propozycja to nowoczesny design, funkcjonalność i praktyczne rozwiązania w jednym. Do tego naturalne  drewno i  korek  zamknięte w prostej, kubistycznej formie. Mi najbardziej spodobał się wspomniany bio stolik, a Wam?

Autor: Agnieszka Durlik /appo.com.pl/
fot. Marcin i Katarzyna Wróblewscy /www.fotomohito.pl/
 





fot. Marcin Wróblewski  /www.fotomohito.pl/

You Might Also Like

0 komentarze

O MNIE

Projektant ogrodów, dekorator i grafik w jednym. Ambitna, pedantyczna - lubi ład, porządek i dba o każdy detal, niepoprawna optymistka. Lubi wszystko co kreatywne, twórcze, nieschematyczne i pomysłowe . Szanuje tradycję i bogatą historię ogrodów, jednocześnie śledzi trendy i wprowadza nowatorskie rozwiązania do przestrzeni. Realizuje swoje marzenia w autorskim studiu wraz z innymi pasjonatami architektury krajobrazu, ogrodnictwa i sztuki.

A TO CIEKAWE

RHS Chelsea Flower Show 2015 - fotorelacja

The M&G Garden 2015 The Retreat Jo Thompson Ta niesamowita wizualizacja The M&G Garden najlepiej oddaje ducha tegorocznej wyst...