, , , ,

Garden & Trends

23:40

Garden&Trends, nr 6(9) czerwiec/lipiec 2015
Londyńskie święto ogrodów - tekst i zdjęcia - Joanna Majewska


Najnowsze wydanie Garden&Trends już w sprzedaży! Swój egzemplarz dostałam tuż po powrocie z Włoch. Normalnie na powracające z podróży kobiety czeka bukiet kwiatów z mężczyzną gratis (przynajmniej w komediach romantycznych z Hugh Grantem :) ) a ja dostałam gazetę ze swoim artykułem (z moim M. do kompletu oczywiście) ! Uwierzcie mi - to była niezwykłe oryginalna niespodzianka.

Okładka zdradza, że w środku znajdziecie  mój artykuł poświęcony wystawie Chelsea Flower Show. To prawdziwa skarbnica inspiracji, która czeka na Was m.in. w Empiku.


Oprócz tego oczywiście porady, pomysły, przykłady ciekawych realizacji i roślin  a nawet przepisy na smaczki prosto z ogrodu!




Więcej Wam nie zdradzę ;)




You Might Also Like

0 komentarze

O MNIE

Projektant ogrodów, dekorator i grafik w jednym. Ambitna, pedantyczna - lubi ład, porządek i dba o każdy detal, niepoprawna optymistka. Lubi wszystko co kreatywne, twórcze, nieschematyczne i pomysłowe . Szanuje tradycję i bogatą historię ogrodów, jednocześnie śledzi trendy i wprowadza nowatorskie rozwiązania do przestrzeni. Realizuje swoje marzenia w autorskim studiu wraz z innymi pasjonatami architektury krajobrazu, ogrodnictwa i sztuki.

A TO CIEKAWE

RHS Chelsea Flower Show 2015 - fotorelacja

The M&G Garden 2015 The Retreat Jo Thompson Ta niesamowita wizualizacja The M&G Garden najlepiej oddaje ducha tegorocznej wyst...