Letnia sesja ciążowa - czyli brzuszek w roli głównej

21:19


 
Delikatne powiewy wiatru, lazurowe niebo, ciepły piasek, szum fal, w oddali żaglówki - czy można wyobrazić sobie lepszą scenerię dla letniej sesji ciążowej? Tak pięknie jest tylko w Gdańsku! Ta sympatyczna rodzinka to moi znajomi, którzy zaufali mi i powierzyli bardzo odpowiedzialne zadanie - utrwalenie radosnego czasu oczekiwania na przyjście małej Lily. Ten stan trwa tak krótko, dlatego doskonałym pomysłem jest zrobienie sesji zdjęciowej. Dzięki zdjęciom, rodzinka zachowa te magiczne chwile na dłużej. Ja z ciekawością i ogromnym wzruszeniem oglądam zdjęcia swojej mamy sprzed 30 lat, kiedy nosiła mnie jeszcze pod sercem. Mam nadzieję, że udało mi się uchwycić całą tą magię. Umieściłam tego posta w dziale "zrób to sam", bo przecież nie jestem zawodowym fotografem, a jedynie pasjonatką. Część ujęć dokładnie przemyślałam, szukałam inspiracji i rekwizytów, znaczna część jednak powstała spontanicznie. Wszystko sprzyjało mi tego dnia - pogoda,przyroda i sami modele (otwarci na pomysły) :)

ps. Bawiłam się przy tym świetnie (nawet dopracowałam logo :) ) ale zadanie nie było wcale takie proste, bo mała Iza miała zupełnie inną wizję artystyczną -  musieliśmy poszukać kompromisów :). W końcu się udało, a efekty naszej współpracy poniżej:

 BLACK&WHITE





 

COLOR







Kilka ujęć powstało  na łące - pod koniec dnia, kiedy słońce chyliło się ku zachodowi. Chciałam najlepiej wykorzystać światło i nadać tym chwilom lekkości, trochę romantyzmu...



 Dziękuję za tak kreatywnie spędzony czas i z niecierpliwością czekam na Lilę, będzie okazja na zrobienie sesji z maleństwem :)

You Might Also Like

0 komentarze

O MNIE

Projektant ogrodów, dekorator i grafik w jednym. Ambitna, pedantyczna - lubi ład, porządek i dba o każdy detal, niepoprawna optymistka. Lubi wszystko co kreatywne, twórcze, nieschematyczne i pomysłowe . Szanuje tradycję i bogatą historię ogrodów, jednocześnie śledzi trendy i wprowadza nowatorskie rozwiązania do przestrzeni. Realizuje swoje marzenia w autorskim studiu wraz z innymi pasjonatami architektury krajobrazu, ogrodnictwa i sztuki.

A TO CIEKAWE

RHS Chelsea Flower Show 2015 - fotorelacja

The M&G Garden 2015 The Retreat Jo Thompson Ta niesamowita wizualizacja The M&G Garden najlepiej oddaje ducha tegorocznej wyst...