, , , ,

Migawki z Londynu

21:08

Dziś chciałam się z Wami podzielić moją radością :). To był dobry dzień! Kupiłam bilety na Chelsea Flower Show!To będzie mój 8 wyjazd na tę wystawę, a ja zamiast się nią znudzić, z niecierpliwością czekam na maj!  Tym razem będzie jeszcze ciekawiej, ponieważ zabieram ze sobą moich przyjaciół. Pięcioro architektów krajobrazu na wspólnej wycieczce! Już nie mogę się doczekać. Przede mną organizacja wyjazdu, ale zanim ogarnie mnie panika, wrócę do wspomnień z tamtych wiosennych dni. Jest co wspominać:



In Extending Space with author — z: Daniel Auderset
 






 














 

You Might Also Like

0 komentarze

O MNIE

Projektant ogrodów, dekorator i grafik w jednym. Ambitna, pedantyczna - lubi ład, porządek i dba o każdy detal, niepoprawna optymistka. Lubi wszystko co kreatywne, twórcze, nieschematyczne i pomysłowe . Szanuje tradycję i bogatą historię ogrodów, jednocześnie śledzi trendy i wprowadza nowatorskie rozwiązania do przestrzeni. Realizuje swoje marzenia w autorskim studiu wraz z innymi pasjonatami architektury krajobrazu, ogrodnictwa i sztuki.

A TO CIEKAWE

RHS Chelsea Flower Show 2015 - fotorelacja

The M&G Garden 2015 The Retreat Jo Thompson Ta niesamowita wizualizacja The M&G Garden najlepiej oddaje ducha tegorocznej wyst...