, , ,

Po-wiązana z land - art

11:45




Jutro w Olsztynie odbędzie się Kortowski Festiwal Sztuki, którego elementem będą Ogólnopolskie Warsztaty Projektowe pt. "Po-wiązania". Do dyspozycji artystów będzie 900 tyczek bambusowych, 2 km sznurka i 2 palety "pustaków. Organizatorem jest Koło Naukowe Architektów Krajobrazu „Horyzont”. Pomyślałam, że te warsztaty nie mogą się odbyć beze mnie – absolutnie!. To nie tylko okazja do niezwykłych przeżyć artystycznych, wykonania „czegoś” pięknego z „niczego” ciekawego, ale przede wszystkim będzie to okazja do odwiedzenia mojej uczelni i znajomych architektów krajobrazu.

Spakowałam już pomysły na swoją instalację przestrzenną , rękawiczki, sekatory, sznurki i oczywiście aparat. Wzięłam też kilkanaście rolek bandażu i kolorowe farby. Po co? Tego nie zdradzę :) . Wyniki pracy oraz krótkie sprawozdanie z pewnością znajdą się w kolejnym poście. A może niektórym z Was uda się dotrzeć do miasteczka studenckiego w Kortowie? Przygoda  zaczyna się o 9:00. Pod tym adresem znajdziecie szczegółowe informacje: Koło Naukowe Architektów Krajobrazu "Horyzont' . Serdecznie zapraszam.


Za dwie godziny ruszam. Już nie mogę się doczekać !



You Might Also Like

0 komentarze

O MNIE

Projektant ogrodów, dekorator i grafik w jednym. Ambitna, pedantyczna - lubi ład, porządek i dba o każdy detal, niepoprawna optymistka. Lubi wszystko co kreatywne, twórcze, nieschematyczne i pomysłowe . Szanuje tradycję i bogatą historię ogrodów, jednocześnie śledzi trendy i wprowadza nowatorskie rozwiązania do przestrzeni. Realizuje swoje marzenia w autorskim studiu wraz z innymi pasjonatami architektury krajobrazu, ogrodnictwa i sztuki.

A TO CIEKAWE

RHS Chelsea Flower Show 2015 - fotorelacja

The M&G Garden 2015 The Retreat Jo Thompson Ta niesamowita wizualizacja The M&G Garden najlepiej oddaje ducha tegorocznej wyst...