, , ,

Powiązania

00:08




Powróciłam – z bagażem wspomnień, pozytywnymi emocjami  i oczywiście zdjęciami (jedyne 169 ujęć :] ). Na początek trochę o moim sentymencie do Olsztyna – miasta, w którym studiowałam i spędziłam kilka niezapomnianych lat. Tym , którzy studiują w Olsztynie nie trzeba tłumaczyć jaka atmosfera panuje na co dzień w Kortowie.To niezwykle urokliwe miejsce, zatopione w zieleni, z jeziorem, drewnianym pomostem i stadniną koni. To jedyne w swoim rodzaju miasteczko studenckie, jednak wspaniałą atmosferę tworzy tu nie tylko otaczająca przyroda, ale przede wszystkim ludzie. W katedrze, na której ukończyłam studia, zawsze jestem ciepło przyjmowana. Często zaglądam na stronę koła Architektów Krajobrazu „Horyzont”, kibicuje im, gdy realizują przeróżne projekty i z radością w nich uczestniczę (jeśli tylko pozwala mi na to czas). Wiosna jeszcze do nas nie zawitała, spotkania zostały przełożone, więc mogłam wziąć udział w Kortowskim Festiwalu Sztuki Ogrodowej. Dzisiejszy dzień był szczególny, ponieważ warsztaty odbywały się w ramach dnia otwartego uczelni. Uczniowie szkół średnich mieli okazję pracować z doświadczonymi architektami krajobrazu. To najlepszy sposób na przedstawienie charakteru naszego kierunku - praca zespołowa, praca w terenie i możliwość zrealizowania najbardziej "pokręconych" (w tym wypadku zaplątanych) pomysłów :).

Rondo Bema


Kamienica przy rondzie Bema
Młyn Olsztyński
Katedra Architektury Krajobrazu i Agroturystyki
Zaskakujące zmiany - nowe wnętrze katedry.
Współautorką instalacji jest Alicja Łotysz - Pogorzelska - tu dzielnie wbija pinezki





Opiekun Koła Architektów Krajobrazu "Horyzont" (tu troszkę zaplątany :) ) - Mariusz Antolak
a tu z aniołkami
Mimo, że wiosna nie rozpieszcza, humory dopisują :)

Myślę, że wszyscy  stanęli na wysokości zadania (zarówno organizatorzy – doświadczeni architekci krajobrazu, jak i uczniowie - przyszli architekci krajobrazu). Powstały przeróżne instalacje: poziome, pionowe, połączone z balustradami i schodami, parasolki, kule, ręce, huśtawki.... Ja i Alicja stworzyłyśmy instalację mikro- i makro-kosmiczną (chociaż pozostawiamy dowolność interpretacji :] ). 

psyyyyt... Korzystając z okazji chciałabym podziękować mojej koleżance Marcie - za ciepłe przyjęcie i gościnność, Maćkowi za edukację sportową :) (już wiem o co chodzi z tymi Starymi Jabłonkami) i Uszatkowi za powrót do dzieciństwa.

Uwielbiam tu wracać ! 


You Might Also Like

0 komentarze

O MNIE

Projektant ogrodów, dekorator i grafik w jednym. Ambitna, pedantyczna - lubi ład, porządek i dba o każdy detal, niepoprawna optymistka. Lubi wszystko co kreatywne, twórcze, nieschematyczne i pomysłowe . Szanuje tradycję i bogatą historię ogrodów, jednocześnie śledzi trendy i wprowadza nowatorskie rozwiązania do przestrzeni. Realizuje swoje marzenia w autorskim studiu wraz z innymi pasjonatami architektury krajobrazu, ogrodnictwa i sztuki.

A TO CIEKAWE

RHS Chelsea Flower Show 2015 - fotorelacja

The M&G Garden 2015 The Retreat Jo Thompson Ta niesamowita wizualizacja The M&G Garden najlepiej oddaje ducha tegorocznej wyst...