Przygotowania do Chelsea Flower Show 2013

23:56




Chelsea Flower Show  to prawdziwa mekka dla wielbicieli ogrodów. Dla mnie to także źródło inspiracji oraz możliwość zapoznania się z najnowszymi technologiami i rozwiązaniami.  Na wystawę jeżdżę od 2008 roku. Chelsea  dostarcza mi wiele wrażeń a ogrody są po prostu wspaniałe -  charakteryzują się wysokim, międzynarodowym  poziomem. Oczywiście nie wszystkie. Tylko wybrane wzbudzają mój ogromny podziw. Muszę też wyznać szczerze że z roku na rok poziom się obniża. Niektóre realizacje z zeszłego roku były bardzo podobne do realizacji z lat minionych. Jedynie Diarmuid Gavin nigdy mnie nie zawiódł i zawsze potrafił zaskoczyć. Niestety w tym roku Irlandczyk nie przystąpił do konkursu… i nie zaprezentował się na wystawie, mimo to wciąż mam nadzieję, że projektanci czymś nas zaskoczą i że wskażą trendy na najbliższy rok.

Nie mogę się już doczekać. Dla mnie przygotowania do Chelsea Flower Show zaczęły się pod koniec zimy. W lutym zamówiłam bilety, a właściwie to udało mi się je wyrwać  :)  bo już na początku miesiąca większość była wyprzedana!!!. Zakupu biletów lotniczych też nie odłożyłam  na ostatnią chwilę – kilka miesięcy przed planowaną podróżą są zwykle tańsze.

Kupiłam bilety na jutro i trochę się martwię … Przecież Chelsea Flower Show co roku odwiedza średnio 157 000 ludzi !!! (Trzeba się bardzo postarać, żeby zrobić dobre ujęcie bez „statystów” :) ) Ciekawe jak taki szturm „przeżyły „ rośliny"? Już dziś się przekonam – już za parę godzin :). 



Czasami trudno o dobre ujęcie. Każdy ze zwiedzających chce podejść jak najbliżej.

Kilka razy sprawdziłam czy aby na pewno wszystko jest na swoim miejscu:

Aparat- jest

Karty pamięci – spakowane

Bilety – są

Funty – na swoim miejscu



Sprawdziłam nawet pogodę w Londynie (i tu nic mnie nie zaskoczyło – zimno i pada). W serwisie pogodowym podpowiedzieli nawet jak się należy ubrać :) )

 


Po powrocie (i uporządkowaniu setek zdjęć) obiecuję, że podzielę się wrażeniami i "dobrymi kadrami". 
See U next week


(Korzystając z okazji chciałabym podziękować za najbardziej oryginalny i niezwykle praktyczny prezent na świecie. Od wczoraj jestem dumną posiadaczką swojej pierwszej w życiu łopaty – jestem szczęśliwym człowiekiem  :) )


You Might Also Like

0 komentarze

O MNIE

Projektant ogrodów, dekorator i grafik w jednym. Ambitna, pedantyczna - lubi ład, porządek i dba o każdy detal, niepoprawna optymistka. Lubi wszystko co kreatywne, twórcze, nieschematyczne i pomysłowe . Szanuje tradycję i bogatą historię ogrodów, jednocześnie śledzi trendy i wprowadza nowatorskie rozwiązania do przestrzeni. Realizuje swoje marzenia w autorskim studiu wraz z innymi pasjonatami architektury krajobrazu, ogrodnictwa i sztuki.

A TO CIEKAWE

RHS Chelsea Flower Show 2015 - fotorelacja

The M&G Garden 2015 The Retreat Jo Thompson Ta niesamowita wizualizacja The M&G Garden najlepiej oddaje ducha tegorocznej wyst...