, , ,

GODZINA 3:36 czyli praca w trybie "sowy" nad projektem zagospodarowania osiedla ALFA PARK II

03:03

Od jakiegoś czasu zbierałam się, żeby napisać takiego posta. Znowu jest po 3, niedługo wschód słońca a ja składam projekt, podliczam kosztorysy i walczę ze skrzynką mailową, która ostatnio nie chce współpracować. Całą zimę odpoczywała, a teraz gdy potrzebna to się upiera i wysyłać nie chce... Taka złośliwa!

Wszyscy śpią, i nie wiedzą co tracą :). Wiem jak absurdalnie to brzmi, ale podczas gdy 90 % miasta przekręca się właśnie na drugi bok, ja pracuję w ciszy i skupieniu. Lubię tę porę dnia... Słychać przyrodę w mieście. Około 5 nad ranem zaczynają świergotać ptaki. Chwilę później można wyjść ze statywem na taras i zrobić zdjęcie budzącemu się miastu..... Uwierzcie mi - coś pięknego. 


To że, że siedzę tu sobie nad komputerem do tak późna to nie żadna kara :) . Od kiedy pamiętam lubiłam pracować  w nocy, i wstawać przed południem. Dziwne? Może trochę, ale taka już ze mnie sowa. Tyle lat walczyli ze mną rodzice, tyle lat jeździłam niewyspana do pracy, a teraz  pracuję w swoim trybie i mimo drobnego zmęczenia jestem szczęśliwa.

Osiedle ALFA PARK II, Studio Projektowe Krajobraz  dla  JWK Group
Osiedle ALFA PARK II, Studio Projektowe Krajobraz  dla  JWK Group

Przy okazji - wstawiłam roboczą wersję wizualizacji nowego projektu - ALFA PARK II. Osiedle powstaje w Gdańsku, na mojej ulubionej dzielnicy - Morenie. Nad projektem jeszcze pracuję (nawet  teraz :) ), ale za jakiś czas (nieskromnie) podzielę się wynikami mojej pracy.




You Might Also Like

0 komentarze

O MNIE

Projektant ogrodów, dekorator i grafik w jednym. Ambitna, pedantyczna - lubi ład, porządek i dba o każdy detal, niepoprawna optymistka. Lubi wszystko co kreatywne, twórcze, nieschematyczne i pomysłowe . Szanuje tradycję i bogatą historię ogrodów, jednocześnie śledzi trendy i wprowadza nowatorskie rozwiązania do przestrzeni. Realizuje swoje marzenia w autorskim studiu wraz z innymi pasjonatami architektury krajobrazu, ogrodnictwa i sztuki.

A TO CIEKAWE

RHS Chelsea Flower Show 2015 - fotorelacja

The M&G Garden 2015 The Retreat Jo Thompson Ta niesamowita wizualizacja The M&G Garden najlepiej oddaje ducha tegorocznej wyst...