Wiosna czy to Ty?

08:59


"Dzisiaj rano niespodzianie zapukała do mych drzwi
Wcześniej niż oczekiwałem przyszły te cieplejsze dni
Zdjąłem z niej zmoknięte palto, posadziłem vis a vis
Zapachniało, zajaśniało, wiosna, ach to ty
Wiosna, wiosna, wiosna, ach to ty"

                                                             M. Grechuta

     Od kilku dni jest w Gdańsku  słonecznie i  ciepło. Porzuciłam więc kurtkę zimową i z radością włożyłam wiosenny płaszcz. Wczorajszy dzień był  najcieplejszym od początku roku – na balkonowym termometrze wskazało aż 15 stopni. Gdzieniegdzie  jeszcze leży śnieg, ale to nie powstrzymało pierwszych miłośników ogrodów.


       Ja tez czuję, że wiosna zbliża się wielkimi krokami… Postanowiłam ją przywitać. Po wyczerpującym dniu (pierwsze prace porządkowe w ogrodach, pierwsze cięcia gałęzi i grabienie liści) ruszyłam do sklepu. Tam też była już wiosna – w ofercie pojawiły się kolorowe doniczki, ziemia, nawozy, wzorzyste rękawice, grabie…. i oczywiście nasiona. Nie mogłam się powstrzymać i kupiłam wiele (o wiele za dużo….)  gadżetów do pracy. Część może się wydawać  odrobinę infantylna, ale jak przejść koło tego obojętnie? Coroczny „ problem „ architekta krajobrazu.

       Nie mogę jeszcze poszaleć z  wszystkimi nasadzeniami w ogrodzie (bo wiadomo – w marcu jak w garncu) to chociaż na parapecie coś wyczaruję :).


You Might Also Like

0 komentarze

O MNIE

Projektant ogrodów, dekorator i grafik w jednym. Ambitna, pedantyczna - lubi ład, porządek i dba o każdy detal, niepoprawna optymistka. Lubi wszystko co kreatywne, twórcze, nieschematyczne i pomysłowe . Szanuje tradycję i bogatą historię ogrodów, jednocześnie śledzi trendy i wprowadza nowatorskie rozwiązania do przestrzeni. Realizuje swoje marzenia w autorskim studiu wraz z innymi pasjonatami architektury krajobrazu, ogrodnictwa i sztuki.

A TO CIEKAWE

RHS Chelsea Flower Show 2015 - fotorelacja

The M&G Garden 2015 The Retreat Jo Thompson Ta niesamowita wizualizacja The M&G Garden najlepiej oddaje ducha tegorocznej wyst...