Oficjalna strona studia

13:55



      Moi drodzy czytelnicy, mam ogromną przyjemność przedstawić Wam oficjalną stronę Studia Projektowego Krajobraz. Prace nad stroną jeszcze trwają, ale z uwagi na duże zainteresowanie zakładką "moje studio" postanowiłam uchylić rąbka tajemnicy. Sezon trwa i przyznam, że nie mam czasu, żeby dopiąć wszystko na ostatni guzik. Chciałabym  podzielić się z Wami swoimi projektami - bo przecież to najlepsza wizytówka dla projektanta. Segreguję jeszcze referencje i zdjęcia z realizacji. Dużo pracy przede mną, ale już dziś zapraszam na stronę: www.studioprojektowekrajobraz.pl, gdzie znajdują się efekty mojej kilkuletniej pracy - projekty, szkice, wizualizacje oraz zdjęcia z realizacji. Na stronie przedstawiono także pełną ofertę, która obejmuje nie tylko projekty, ale także realizacje i pielegnację.


ps. w najbliższym czasie umieszczę fotorelację z Chelsea Flower Show 2013. Zrobiłam ponad 1200 zdjęć, teraz muszę ten cały galimatias uporządkować i wkrótce (zgodnie z obietnicą :) ) podzielę się swoimi wrażeniami z wystawy.




You Might Also Like

0 komentarze

O MNIE

Projektant ogrodów, dekorator i grafik w jednym. Ambitna, pedantyczna - lubi ład, porządek i dba o każdy detal, niepoprawna optymistka. Lubi wszystko co kreatywne, twórcze, nieschematyczne i pomysłowe . Szanuje tradycję i bogatą historię ogrodów, jednocześnie śledzi trendy i wprowadza nowatorskie rozwiązania do przestrzeni. Realizuje swoje marzenia w autorskim studiu wraz z innymi pasjonatami architektury krajobrazu, ogrodnictwa i sztuki.

A TO CIEKAWE

RHS Chelsea Flower Show 2015 - fotorelacja

The M&G Garden 2015 The Retreat Jo Thompson Ta niesamowita wizualizacja The M&G Garden najlepiej oddaje ducha tegorocznej wyst...